marți, 13 octombrie 2009

La "Naiba"-n sura...

Mda..."vreme de facut prunci" cum o numea moshu la tara...sa nu scoti nasul afara din casa...care aveti casa...
M-am gasit si io desteapta la plec la "Naiba"-n sura...in plin camp, unde pe langa ca ploua, mai sufla si un vant mizerabil care te zburataceste de indata ce indraznesti a iesii la un dohan (cum zicea tot moshu...pe vremuri...). Singurii care ma inteleg bine de tot sunt bihorenii din jurul Marghitei pentru ca traiesc si ei exact aceleasi vremuri mizerabile ca subsemnata.
Asa e cand n-ai de ales si ai un servici "din cale-afara de domnesc" cum ar zice unii...numa' ca tot aia care zic asta, ar trebui sa stie ca "domnia si prostia se plateste" (cazul meu)...insa ei doar invidiaza...:-)

Dupa-amiaza placuta tuturor si...soare! Macar in suflete...:-)

2 comentarii:

  1. La un dohan zici? :D
    Ioi ce bine suna vorba asta si cate amintiri imi rascoleste...
    Unde esti copilarie, cu "jargonul" tau cu tot? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. D'apoi nu-i fain sa ne mai amintim din cand in cand de vremurile copilariei? De bunici...chiar daca nu-i mai avem...de expresiile lor? Si acuma-mi amintesc perfect ce bine ne distram la tara de bunicu'. Trebuia doar sa-l "provocam" umpic...da' de asta ti-oi povesti eu LIVE cate ceva :))

    RăspundețiȘtergere