marți, 19 octombrie 2010

Mneata buna!

Azi o sa va prezint, din nou, un subiect care nu-mi face absolut nici o placere...la fel cu cel din primavara, referitor la TAROM.
Eu inteleg ca nu sunt bani in Romania, dar cu atat mai mult...asta inseamna ca tuturor ne e greu. CFR-ul in schimb, in afara de faptul ca majoreaza an de an pretul biletelor, cu nesimtire, nu ofera nimic in schimb. Nici un serviciu...ba mai mult, te trezesti si furat, chiar de catre angajatii lor. Si am sa va povestesc cum...
Calatorind la vagon de dormit (clasa I), din orasul X pana in Bucuresti (dus-intors), o cunostinta de-a mea, a simtit pe propria-i piele puterea indolentei...
A urcat in tren, a dat biletele unui conductor si a mers linistit la cuseta sa se intinda...ca doar de-aia a platit 250 lei dus-intors, intelegandu-se cu nasul sa-l trezeasca in orasul X. Am inteles ca asta se face de obicei (doar de-aia iti ia nasul beletele la urcarea in tren)...nu e la mica intelegere.
Bine-nteles ca a fost lasat sa doarma, nu l-a deranjat nimeni in orasul X (noroc ca uneori functioneaza ceasul biologic, cunostinta mea "facand ochi" exact in gara cu pricina - norocul lui). Cand a parasit cuseta si a dat nas in nas cu nasul, acesta si-a cerut mii de scuze ca a "uitat" si in momentul cand i s-a cerut biletul (ca doar era pentru decont, in interes de serviciu), nasul a recunoscut ca nu-l mai are...nici vorba...ca l-a dat unor "domni" care au plecat deja, ba ca din greseala...ca era "lipit" de al altora...
Deci, in concluzie (ca nu mai are rost sa povestim discutii), astea sunt serviciile CFR-ul la pret de bilet de avion! Rau am ajuns fratilor...calatoriti cu incredere cu CFR-ul...
Cum era reclama aia la FNI? "Dormiti linistiti...FNI-ul are grija de banii dumneavoastra!" Asa si cu CFR-ul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu