miercuri, 10 martie 2010

ALTEX - episodul 2

Cititi si povestiti mai departe sa ia aminte si altii!

"Ați citit probabil episodul 1 al acestui foileton în care e vorba despre cum mă respectă Altex, pe mine, clientul care a dat 400 de Euro pe un aparat foto ce s-a stricat de două ori în șase luni. Le-am scris celor de la departamentul PR al Altex. Știți ce mi-au răspuns? NIMIC. De unde trag concluzia că relațiile publice îi interesează la fel de mult ca relațiile cu clienții. Mi-ar fi plăcut să am cu cine să stau de vorbă pe tema asta, da’ una-i să-ți placă, alta-i să poți.
De când a început toată povestea asta, am stat de vorbă de mai multe ori cu inspectorii ANPC Cluj. Când am depus plângerea, nu am fost întrebat, și nici eu nu am știut că-i vreo diferență, dacă am plătit aparatul din banii mei de buzunar sau din banii lui Adrian Hădean PFA. Între timp, cineva de la Altex ori de la ANPC a observat pe factură codul meu fiscal. De aici s-a schimbat totul, sunt pe picioarele mele, cum s-ar spune. Adică ANPC NU REPREZINTĂ PERSOANELE JURIDICE. Că așa zice legea protecției consumatorului. Bine, nimic de zis, legea-i lege, chiar dacă eu o consider proastă ori ba. ANPC-ul și-a făcut treaba câtâ vreme a crezut că eu sunt eu, nu PFA-ul eu. Deci, nu au pârghii. Bine. totuși, nu-mi ies din cap vorbele pe care o domnișoară (doamnă) inspector al ANPC Cluj (îmi pare rău că nu i-am reținut numele, dar am vorbit la telefon și s-a prezentat ca fiind “de la ANPC”, fără să anexeze un nume acestei sintagme) mi le-a spus când m-a anunțat că ANPC nu mă poate reprezenta : “luați totuși aparatul reparat și dacă se mai strică o dată o să găsim o cale să-i sancționăm pe cei de la Altex”. Eu nu mai știu ce să înțeleg de aici. Adică dacă se strică doar de două ori, nu se poate face nimic. Dacă se mai strică o dată, “găsim o cale”. Nu înțeleg atitudine împăciuitoare a reprezentanților ANPC. Puteau s-o lase așa, adică ” nu-i de competența noastră” și mă consolam cu ideea. Acum mi-a încolțit în cap gândul că totuși, “se poate găsi o cale”.
Azi am fost iar la ANPC Cluj. Pentru că mi-a spus cineva, o persoană care a condus ANPC în alt județ, că pot depune reclamație pentru rele practici comerciale. Inspectorul ANPC Cluj a confirmat, dar mi-a spus că rezoluția va fi aceeași, adică ANPC reprezintă DOAR consumatorii PERSOANE FIZICE, cele juridice fiind nevoite să se adreseze instanței. Același inspector ANPC mi-a spus că ar fi trebuit să cumpăr aparatul în nume propriu și apoi să-l cesionez/cedez/închiriez PFA-ului, adică tot mie. În această situație, ANPC-ul ar fi avut cum să-i constrângă pe cei de la Altex. Cum să nu iubești țara asta și legile care o guvernează? Știți ce mi-a mai spus inspectorul? Că dacă directorul magazinului Altex din Iulius Mall Cluj Napoca ar fi avut bunăvoință, ar fi putut să-mi schimbe aparatul și să rezolve problema cu producătorul. Ei bine, astea-s tot niște vorbe, mai ales că directorul Altex din Iulius Mall n-a avut bunăvoința necesară.
Concluzia? După ce apăs pe butonul “publish” sun un avocat, întrucât NU VREAU aparatul înapoi reparat de două ori în șase luni."

ADI HADEAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu