joi, 3 februarie 2011

Cafeluta de dimineata si cascatul :-)

Ia sa va binedispun azi putin...asa, mai de dimineata :-)
Tocmai am auzit azi o stire la radio :-))
Suna mai mult pentru cafengii...atat femei, cat si barbati. De ce pomenesc si de femei, si de barbati??? Tocmai pentru ca am o veste buna si una rea :-)
Se zice ca...face bine la femei (le desteapta) si mai putin bine la barbati (care cica devin aerieni) dupa ce servesc cafeluta de dimineata. Oare sa fie adevarat?

Daca da, un sfat pentru femei: profitati la prima ora, dupa cafeluta! :-))

Si pentru ca tot discutam despre stirile de la radio, mi-am mai amintit una...asta asa...ca sa "profite" si barbatii :-))
Cica marii cercetatori (americani, britanici...ce-or fi, ca nu-mi mai amintesc, stirea fiind ceva mai veche) au descoperit ca nu e totuna daca casca un barbat sau o femeie...
Barbatii, se zice ca, de plictiseala ar casca in prezenta unei femei. Iar femeile care casca in prezenta unui barbat, ii da de inteles acestuia ca are pofta de sex cu el :-)))))). Deci, sa recapitulam...barbatii casca de plictiseala, femeile casca sa-si "anunte" cheful de sex si disponibilitatea :-)))

Asa ca...barbati, profitati! Asta ca sa nu ramaneti in paguba dupa cafea...:-)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu