marți, 8 februarie 2011

Painea noastra cea de toate zilele

De curand (sa tot fie vreo 2 saptamani de atunci) am luat hotararea sa fac painea acasa si sa nu mai cumpar din magazin. Nu de alta, dar e mult mai sanatos, stiu exact ce contine, iar despre diferenta de gust, nici n-are rost sa discutam...
Si uite-asa...prima incercare nereusita, a doua ceva mai buna, e treia...paine de expert.
Grozava painea asta de casa si unde mai pui faptul ca nici macar nu e mare efortul...
Avand in vedere ca site-ul asta nu-si propune a fi un site culinar, n-am facut nici poze, nu postez nici reteta. Dar daca e cineva interesat, cereti doar si se rezolva!
O bunatate de paine, cum numai buna mai facea...pufoasa, extrem de gustoasa...iar mirosul care umple casa cand se coace...nu se compara cu nimic! Pentru ca desi am aparat de facut paine, vreau sa va spun ca asta am incercat s-o framant eu si s-o coc in cuptor. Buna si cea din aparat, dar cea framantata cu mana si coapta in cuptor, parca e mana cereasca!

O zi buna tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu