luni, 15 februarie 2010

Pentru iubitorii de pui...si nu numai...

Buna sa va fie inima pofticiosilor!

Ete am primit si eu un mail in uichend si mi-a placut mult de tot ce-am vazut si ce-am citit...
Aici gasiti retete deosebite (cred ca n-am vazut una sa nu-mi fi placut)...de pui si nu numai! Trebuie musai incercate...unde mai punem faptul ca Edith, din cate am observat eu, este o maaareee iubitoare de bere! Perfect!
Trebuie sa-i multumesc colegei mele pentru recomandari...si cum nu pot sa fiu egoista, va dau si voua posibilitatea sa vedeti cum se gateste cu adevarat puiul! :-)))
Pentru toti cei care nu cunoasteti aceste retete, dati click aici si...pofta buna!

http://edithfrincu.blogspot.com/

Di...multumesc pentru link
Edith...multumim pentru retele apetisante! :-)

P.S. Sfatul meu prietenesc este sa nu intrati pe acest blog in cazul in care sunteti flamanzi...chiar si satui, veti simti o "foame" si o pofta de mancare iesite din comun!

4 comentarii:

  1. MIE MI-AI FACUT-O IERI!!! DE ACEEA AI PUS ACEL P.S.????

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, nu-s chiar asa mare iubitoare de bere, insa vara, cand este cald, e minuata! :))
    Merci pt reclama! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Edith :-) sa stii ca nu e reclama...e o recomandare pentru toata lumea. Daca merita, merita! Ce sa-i faci? ;-)

    RăspundețiȘtergere