vineri, 12 februarie 2010

Rabdare...

Azi n-am...ce naiba sa fac? La rabdare ma refer, desigur! Cred ca nu m-am nascut cu asa ceva...la mine nu exista termenul asta in vocabular si cred ca nici in constiinta. N-am si basta!
Cica sunt la job...o atmosfera apasatoare...2 oameni in 4 birouri. Afara innorat...fiecare lucreaza cate ceva muteste..."tace si face". In surdina suna un jazz placut, care insa te duce cu gandul la atmosfera unui club...
Doar alchool ji havana mai lipseste zau asa...
Liniste mormantala, jazz placut pe fundal, semiintuneric...dupa cum v-am spus...fum si alcool...
Imi vine sa meditez, zau! Da' nu sunt instare de asa ceva. E o dorinta ascunsa de-a mea, dar nerealizabila bine'nteles. La cat de vicioasa sunt, ar fi culmea culmilor sa-mi iasa schemele de yoga!
Acolo cica trebuie sa fii "curat", sa pasti iarba, sa nu bei, de "prizat" nici nu mai poate fi vorba...sa stii sa respiri...
Eu cica nici sa respir nu stiu :-))
Ziceti si voi...nu e frustrant? Sa vrei sa faci ceva si sa nu poti...sa n-ai rabdare, sa te fatzai intr-una pe scaun ca o gaina pe oo, sa pandesti mereu usa sa vezi cine defileaza (azi de ex. NIMENI...si chiar si asta e frustrant...sa vezi ca nu esti cautat absolut deloc de catre nimeni...), bla, bla, bla...
Ce stare de stare!

2 comentarii:

  1. adica... am fost si eu prea ocupata si nu te-am bazait deloc deloc???? ohhhh, cele 2 zile cu "tabelele" ... posibil
    insa de ce nu ai strigatttttttttttttttt?????

    RăspundețiȘtergere