marți, 22 martie 2011

Ciudat!

Uite ca e bine sa ai si blog! Poti sa urmaresti reactiile vizitatorilor si sa te tot minunezi!
Chiar daca mai nou m-am tras pe dos ca sa zic asa...n-am mai postat de cam demultisor nimic, totusi lumea ma viziteaza!
Mda...asta e un lucru bun oare? Le-oi fi castigat increderea...am profitat si profit de bunavointa si buna credinta a lor...sincer, nu cunosc care este explicatia. Dar se-ntampla!
N-am blog culinar, nu dezbat subiecte politice decat atunci cand imi sare mustarul cu adevarat, nu postez subiecte foarte interesante si nici macar noutati nu postez...dar am vizite din toata lumea. Si cand zic toata lumea, chiar ma refer la aproape toate continentele. Ciudat este ca oamenii vin, citesc, revin...ZERO comentarii, ZERO pareri (cel putin in ultima vreme), dar lumea revine. Stie cineva de ce???
Zau ca-mi vine sa ma straduiesc sa transform blogul asta, sa incerc sa dau apa la moara cu subiecte mai interesante, sa comentez in locul vostru... :-))
Asa, ca idee, va promit ca il voi transforma intr-o cafenea virtuala, unde sa vin cat de des pot cu subiecte cat de cat...da' tot aiureli!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu