miercuri, 23 martie 2011

Propunere

Acuma, ca tot mi-am tras cafenea, la coffee break-ul de azi, vreau sa fac o propunere foarte serioasa "domnului" Csibi Barna, care, daca pana acuma s-a crezut spiritual, acuma ii amintesc eu ca ar fi cazul sa mai taca dracului din gura si sa inghita!

Csibi Barna: Eu nu sunt deloc mulţumit de România, vreau un stat nou!

"Eu nu sunt deloc mulţumit de România, de asta vreau un stat nou - Ţinutul Secuiesc"

Ba vrei altceva martalogule...iti spun eu ce vrei daca tu nu stii! Vrei sa taci si sa inghiti!
Si-ti mai fac o propunere...extrem de cinstita dupa parerea mea! Daca tot esti asa de frustrat si nemultumit, daca tot iti doresti  altceva de la viata asta extrauterina, atunci iti propun si te invit chiar sa poftesti acolo de unde-ai venit si unde ti-e locul de drept! Adica, cu alte cuvinte, sa te intorci la viata intrauterina! 
JAVRA EXTREMISTA!
Care esti...:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu